Favoriterna från värmen

Tänkte lägga upp några av mina favoritoutfits från sommaren! Hade inte så många bilder som jag trott, men här kommer lite utav det jag körde på!



En enkel outfit med somriga färger!


Jeansskjorts - Avklippta Acne
Skjorta - Casual Clothing
T-shirt - H&M


Detta är lite utav en favorit, älskar verkligen den t-shirten och skjortan blev riktigt välanvänd!


Mina extremt utslitna converse funkar perfekt i värmen!


Jeansskjorta - These Glory Days
T-shirt - WornFree
Shorts - Cottonfield
Skor - Converse


En blandning mellan Blått och rött. Även här använder jag jeansskjortan.


T-shirt - Weekday
Shorts - Cottonfield
Skor - Converse


Hatten blev en riktig klassiker i sommar!




Riktigt fin jeansväst, använde den dock inte så mycket som jag borde gjort!

Jeansväst - Crookers/August
T-shirt - Weekday
Jeansshorts - Levi's




Gillar dessa futuriska glasögon från The Local Firm starkt! Brukar alltid krossa mina glasögon men dessa har faktiskt klarat sig extremt bra.

Tröja - These Glory Days


Min ofodrade kavaj som blivit riktigt välanvänd, funkar bra till det mesta. Här lite uppklädd men ändå avslappnad stil.


Var ute efter sandaler hela sommaren men de var slutsålda överallt! Hittade tillslut ett par på H&M, ville ha något mer exklusivt men fick nöja mig med dessa.

Kavaj - Whyred
Shorta - Whyred
Shorts - Cottonfield
Sandaler - H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0