Happy Socks

I och med att Happy Socks lanserar sin tredje kollektion, Chapter #THREE, öppnar de upp sin första butik på Mäster Samuelsgatan 9 i Stockholm. De har strumpor i olika färger, mönster, längder, material, ja det mesta man kan tänka sig! De senaste de fått in är strumpor i Kashmir, av miljövänliga material så som hampa och återvunnen bomull och deras ack så slående Tubsockor.

Jag köpte mina första Happy Socks för cirka två år sedan och har varit förtjust i dem sedan dess. Det händer att jag köper ett par ibland när jag är inne i en butik som säljer dessa.

Här är tre par utav de jag har:









Som ni ser är dessa sockor inget som gör outfiten mer "clean" utan fungerar mer för att sätta lite färg på outfiten och få det att se lite twistat ut vilket jag verkligen gillar!

Här kan du se fler Happy Socks - http://www.happysocks.com/se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0