Sommarens låt.

Nu börjar den vecka av sommaren jag haft lov på lida mot sitt slut och det är dags för skolgång igen. Känns riktigt skönt att det bara är ett år kvar. Har hunnit med ganska mycket under skolledigheten trots att jag jobbat den mesta tiden. Haft en riktigt bra sommar som har bjudit på det mesta.
Det har blivit mycket musik i sommar och den absolut bästa låten jag lyssnat på sommaren igenom är Gypsy & The Cat – The Piper's Song. Den är verkligen illgo och funkar i princip varenda tidpunkt på dygnet. Och självklart är det, som så många gånger förr, P3 som gett mig denna låten.
Skjorta - These Glory Days, T-shirt - Nudie, Jeans - The Local Firm, Skor - Converse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0